Loipon... ola kala, ksekiname!!!!

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Feb 7 00:40:42 EET 1997

Loipon, apo oti blepo ola einai kala, paei loipon to ypo kataskeyi.Kali =
arxi.

Ena thema poy me endiaferei, einai i dimioyrgia toy HELUG  kai to =
registration
aytoy sto linux.org - i lista tha mporoyse na einai meros toy. (lonewolf =
 ti
ginetai ??) Thelo ti gnomi sas : anakoinosi sto linux.announce tora, i na
fiaxtei to HELUG kai na pane ola mazi ?

Kai ti tha legate gia prospatheia metafrasis FAQs/HOW-TOs i/kai gia =
Elliniko
distribution apo emas ?
Pantos sto mixanima poy einai i lista einai eyprosdekto otidipote sxetiko=
 me
linux (web selides, FAQs, programmata gia to ftp, oti mporeite na =
skefteite)

KAi mia leptomereia, sto info tis listas exo kanei anafora se mail me =
ellinika,
arkei na eidopoiei aytos poy to grafei gia to code page poy =
xrisimopoiise.
Briskete oti xrisimeyei i na to afisoyme os exei me greekenglish ?

Kali arxi loipon

I.Ioannou (roryt at hol.gr)