Saving linux-files from Dos/Win

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Tue Dec 23 15:51:12 EET 1997

Thanasis Stefanopoulos wrote:

> Agapitoi greek linux-users,
>
> eimai enas neos xristis tou linux kai xwris polles fliaries pernw stin
> erwtisi mou kateu8eian.
> Mesa apo to Linux mporw kai blepw ola ta arxeia tou Dos apo to katalogo
> /dosc o opoios dimiourgi8ike kata tin diarkeia tou setup kai ekane mount to
> partition tou Dos sto /.
> Otan kanw boot to Dos fisiko einai na min blepei ta partition tou Linux. To
> provlima mou einai oti epeidi sindeomai sto Internet mesa apo Win3.11 den
> mporw na apo8ikeusw ta arxeia tou Linux me megalo onoma (logw tou 8.3 format
> tou DOS). Yparxei tropos na blepw ta partition tou linux apo Dos/Win wste na
> kanw download se auta ta arxeia tou Linux?

Yparxei ena "programma" poy kaneis mount ext2fs (Linux Native) partitions se
Win95, omws to mount einai read-only. Ayto shmainei oti de mporeis na grapseis
tipote se ayta ta ext2 partitions. Ean se endiaferei peraiterw, steile jana. Qa
soy pw poy qa to breis kai pws doyleyei. Einai poly aplo. Apo DOS, kalytera na
to jexaseis...

> Filika,
> Thanassis Stefanopoulos
> takiskor at acropolis.net
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |
| 171 24                    | Mobile: +30 94 774746                   |
| Athens                    | E-mail : pavgeris at usa.net               |
| GREECE                    | Web: http://www.xoom.com/pavgeris       |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr