Fortran

Lambros P. Rorris lambros at aristomenis.civil.auth.gr
Wed Dec 24 05:47:00 EET 1997

> Epimenw, eisai la8os. mprabo sou pou ksereis C xairomai gia sena.
> egw distixws oute kala ma8imatika kserw san kai sena oute kai fysika
> fortran giati de mou do8ike pote kanenas kalos logos gia na ma8w.
> 8a prepei na ksereis omws oti i C einai ena bima pio pisw apo tin
> assembly, kai 8a exeis akousei oti i C einai glwssa sixronws xamilou
klp klp klp ....
Akrivws epidei den 3ereis tin fortran kakws kaneis kai tin krineis.
Pantws an prosexes ti egrafa 6a katalavaines oti den sigrinw fortran
me C synolika (an einai dynaton) alla se poly sigekrimena pragmata.

Anti6eta o filos mou o Tasos 3erei gia ti pragma milaei.
Ontws oi fortran kwdikes trexoun poly pi grigora logw agriou
optimize. Alla kai me toxeraki sou mporeis na kaneis ergoxeira
sti fortran. Allwste ti einai oi pinakes? pointers einai.
Auto gia tous polidiastatous san argouments den to kaalava.
outws i allos pointer pernas kai tou allazeis ta fwta mesa stin
routina.

Alla ekei pou gelasa (me tin kali ennoia) einai to teleutaio sxolio
tou tasou gia to 3wro dbug.Oloi oi programmatistes fortran pou 3erw kapoia stigmi
to girisan stin C. Alla meta pisw sti fortran. Vevaia pou kai pou xreiazetai
kai kamia routinitsa C na kaneis tipota periergo, alla ti sto dialo, pios
eipe oti ena programma prepei na nai grammeno se mia mono glwssa? :)
Pantws oson afora tous pointers i fortan exei pia kai pointers ki ap' ola
ta sinerga tou diavolou.

Ki kleinontas. Mas pws na grapsw se mia glwssa pou den 3erei oti oi i,j kai k
einai integers apo gennisimiou tous ? :)

Lambros

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr