Fortran

Lambros P. Rorris rorris at civil.auth.gr
Tue Dec 23 17:42:17 EET 1997

Kostas Lialiambis wrote:

> Kapetanakhs Giannhs wrote in message ...
>
> ?Kala giati asxoleisai me fortran ???
> ?jesus
>
> Ax! Na mia para poly kalh erwthsh... Egw pantws, akoma me thn aporia exw
> meinei... Nomizw oti o kosmos asxoleitai me fortran epeidh asxoloytan kai
> kapoioi alloi prin ap' aytoys oi opoioi asxolh8hkan me fortran gia ton idio
> logo (pirokeitai dia kati to recursive). Bebaia, kaneis den toys eipe oloys
> aytoys oti meta ton troxo exoyn efeyre8ei kai merikes xiliades pragmata
> akoma, aytoi 8ewroyn oti o troxos e3akoloy8ei na einai h pio shmantikh
> [...]

Apo tote pou mas proekipsan oi pliroforikoi, 3ekinaei mia ekstratia
disfimisis tis fortran.
Oso programmatizan fysikoi, mixanikoi kai ma6imatikoi o kosmos itan
kalyteros kai vevaia kaneis den amfisvitouse tin a3ia tis fortran.
I fortan den einai mia general purpose glwssa den einai kali gia na
kaneis gui i leitourgika. Ftiaxtike gia poly sigekrimena pragmata kai
auta ta kanei kalytera apo ka6e alli. Osoi den exoun tetoies anages
profanws den tin xreiazontai, alla autos den einai logos na tin ftinoun.
Genika as mi milane gia pragmata pou den katanooun. I moni alli sovari
glwssa pou 6a mporouse na xrisimopoiisei kaneis gia ma6imatika einai i
C. Alla me ti C xanei kaneis para polla xwris na kerdizei tipota. Opote
fortran kai pali fortran.

Lambros P. Rorris
Civil Engineer, Ph.D. Cdt.
e-mail:		rorris at civil.auth.gr