Applix Problem

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Mon Dec 22 00:52:29 EET 1997

On 21-Dec-97 12:05:43 Dimitrios P. Bouras wrote:
> Nai :)  Ta perissotera fonts pou kykloforoun *den* exoun "poly-
> tonismenous" xarakthres.
>
> Poies grammatoseires ennoeis? Kapoies egkatesthmenes sta X-windows
> sou, h kapoies egkatesthmenes mesa sto Applix;

Milaw gia grammatoseires  ttf apo to paketo WinGreek pou egkatesthsa sto applix
me to FontTastic. Ap' oti exw dei mesa apo Widows exoun tonismena grammata se
oles sxedwn tis 8eseis (perilambanwmenwn kai twn 127-159 pou anefera
prohgoumenws - allwste stis 8eseis oi opoies emfanizontai kenes eprepe na
yparxoun ta tonismena epsilon kai iota). Sto applix omws, opws exw dei, mporw
na xrhsimopoihsw oles ths 8eseis ektos apo 127-159. Giati;;;

> To applix, profanws, xrhsimopoihse kapoio diko tou "eswteriko" font
> to opoio *exei* tous sygkekrimenous xarakthres. Auto *den* symbainei
> (profanws epishs, apo ta legomena sou) me to font me to opoio
> "grafeis" otan kaneis "paste".

Pragmati. H makroentolh pou pare8esa sto prohgoumeno mhnuma mou paragei th
lista twn xarakthrwn twn Times pou perilambanontai sthn 4.3 ekdosh tou applix.
Giati omws otan kanw "select all" kai allazw grammatoseira den emfanizontai oi
xarakthres pou 8a eprepe na emfanistoun; Kai giati otan kanw "copy-paste" tous
xarakthres pou me endiaferoun apo arxeia pou kanw "import" apo ta Widows, enw
to "copy-paste" ginetai kanonika, molis to swsw e3afanizontai oi xarakthres;;;
Den einai oligon ti koufon;

> Dystyxws den exw Applix edw gia sou dwsw perissoterh boh0eia. Elpizw
> ta parapanw sxolia na se boh0hsoun.

Ti na kanoume; 8a prospa8hsw na psaksw perissotero thn "on-line" boh8eia pou
prosferei to applix kai elpizw na anaferw kala nea suntomws. Pantws euxaristw
gia tis parathrhseis. Kanenas allos pou exei kamia allh idea;

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr