Ta paidia apo thn Patra

Kostas Lialiambis root at edessa.topo.auth.gr
Fri Dec 19 16:33:31 EET 1997

On 18 Dec 1997, Fotopoulos Ilias wrote:

> Ta paidia apo thn patra pri3an ton kosmaki? Toylaxiston oi ka8hghtes edw
> den epeneoyn thn peiratia (= pragmatikh kloph, mh sebasmos pros ton
> dimhoyrgo,klp. Oso anorimo/lame ki an einai to opoio hacking, einei pio
> paragogiko apo thn peiratia logismikoy

Bre oust apo kei pera paparaki toy kerata, egw pote den ekana zhmia ston
kosmaki kai se synadelfoys kai na kryftw pisw apo to daxtylaki moy oti
dh8en moy to kanw gia na ma8oyn swsta to security toy systhmatos. Kai to
warez site moy to ekana gia na moirastw kati me gnwstoys kai filoys, oxi
gia na kanw "peiratia". Siga na mhn moy peis oti ta poyloysa ki' olas na
bgalw lefta.

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr