Need for TTF

Lambros P. Rorris lambros at aristomenis.civil.auth.gr
Thu Dec 18 21:40:15 EET 1997

Epeidi anagastika na asxoli6w ligo sovara me ta ellinika autes tis meres exw
na pw ta e3is:

1) sygxaritiria sta paidia gia to grXiso..
mono mia paratirisi: sta DOCS 6a eprepe na yparxei ena quick start gia osous
exoun R6.1 i R6.3 pou na leei kane copy auta ta arxeia ekei vale kai sto
XF86Config auti ti grammoula sin alli mia (tin export _XKB..) sto profile
bash_profile.. wherever kai exeis ellinika sto de3i alt.
Ola ta alla kala kai agia alla isws apo6arinoun kapoion enw 6a mporouse na
3ekinisei pio eukola.

2) yparxei vevaia to provlima twn fonts.
Palia pou eixa valei to applix eixa paratirisei oti etrexe font server sto 7001
Twra pou me kaiei to 6ema eipa kai den ton dilwnw sta X?
opote me mia grammoula sto Fontpath tis morfis tcp/127.0.0.1:7001 vlepei kaneis
ton font server tou applix afou vevaia ton exei 3ekinisei se kapoio rc arxeio.
o font server einai to programmataki applix/axdata/fontmetrics/gallium/fs/gfs
mporeite na deite pws trexei se ena scriptaki pou exei sto idio dir.
To apotelesma einai na exei kaneis dia6esima ola ta TTF fonts tou sta X :)
vevaia o fontmanager tu applix paei kai ta dilwnei 8859-1 alla auto dior6wnete
kai me to xeri.

3) pou na to fantazomouna! na psaxnw kana instalation twn 3.1x na parw fonts.
re paidia an exei kaneis kamia disketa kratimeni me TTF ellinika as steilei kai
se mena ton ftwxo.

Lambros

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr