gettydefs

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Dec 17 22:16:21 EET 1997

On 17-Dec-97 Dimitrios P. Bouras wrote:

>  Xmm, OK. Kai o port-server einai syndedemenos sto Linux-box mesw
> thin-ethernet (coaxial dhladh), ypo0etw. H ypo0etw la0os; Einai
> mhpws o port-server panw se mia seiriakh tou Linux-box; Ean einai

Oxi, oxi Dimitri, o portserver einai meso ethernet , exei dikia toy
ip address, diko toy login, kai esoteriko setarisma.
To rtty to mono pou kanei einai na anoigei to /dev/ttya?, na
anoigei kai to antistoixo /dev/ptya? kai na ta kanei
syndesh me ena socket pou epikeinonei me ton portserver -
den exei orismous seiriakhs, einai kathara aplo socket programma

Apo ekei pera oi orismoi einai se dyo shmeia : ena ston portserver
esoterika, kai kathorizei ta speed, XON/XOFF klp klp ths pragmatikhs
portas kai enas pano sto getty sto gettydefs. Ayta ta exo diplotsekarei
Aloste to idio akribos problhma (mazi me kapoia alla) parousiazei
kai to agetty. Kai fysika mono sto proto login. Se olla ta ypoloipa
einai entaksei.
Ego nomiza oti gia ayto to problhma arkei to -IXANY, alla mallon pefto
ekso. Edo xreiazomai bohtheia apo kapoion poio empeiro stis seiriakes
syndeseis

---
I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr