gettydefs

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Wed Dec 17 21:11:32 EET 1997

>I.Ioannou wrote:
>>
>> Gia thn akribeia, einai enas digi portserver, setarismenos na
>> kanei redirect tis seirakes kateytheian se ena kanali pou exei
>> aniksei meso enos programmatos ths digi (rtty) metaksi portserver
>> kai Linux.

Den exw egkatasthsei Digi alla exw kanei to idio me
Stallion.
Idou:
Antistoixes odhgies ths Stallion gia to Linux
==============================

The precompiled binary of svr_tty was compiled and tested on Linux v2.0.0
(ELF format with shared libraries). Valid pseudo-tty master device names
are: pty[pqrs][0-9a-f] and the corresponding slave device names are:
/dev/tty[pqrs][0-9a-f]. The daemon may be started by placing a command to
invoke it in the file /etc/rc.d/rc.local:
/etc/svr_tty >/tmp/svr_tty.log 2>&1

-O8wn-
Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr