Ta paidia apo thn Patra

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Wed Dec 17 21:03:36 EET 1997

On Tue, 16 Dec 1997, Kostas Liakakis wrote:

> Dld an ego 3exaso thn porta tou spitiou mou anoixth, esy 0a er0eis na me
> klepseis kai 0a epimeneis pos exeis kai dikio pou to ekanes?
>
> Mou 0ymizei thn apanthsh enos apo ta "paidia ths patras" kai malista
> arketa (shmantikou mias kai to onoma tou to phra apo to noc tou AUTh) se
> dika mou parapona kapote:
>
> "Peran auton, to na kanei kapoios finger `h telnet `h se telikh analysh na
> prospa0ei na spasei ena systhma den einai kati pou mporeis na apagoreuseis
> se foithtes pou to basiko tous antikeimeno einai oi ypologistes kai ta
> [...]

	hm, auto mou 8ymizei mia istoria pou paixthke meta3y auth-ceid.
toAUTh kathgorouse kapoious xrhstes tou CEID gia epityxhmenes prospa8eies
hacking, xwris vevaia na exei stoixeia, para mono kapoia out-of-date
kaiasynarthta "fingers". A, kai oi "kyrioi" mas esteilan kai ena mail
-h egkyrothta tou opoiou de mporese na epibebaiw8ei- paraviazontas to
privacy enos xrhsth tous (nai, tou diavasan to mailbox tou an einai opws
autoi ypostirizoun!).. Way to go cyber-cops!!!
	Auta pou sou lew einai akrivh giati ta 3erw apo prwto xeri,
alla den 3erw an anaferomaste sthn idia istoria :-)

Seeya,
Aris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr