Ta paidia apo thn Patra

Georgatos Photis gef at zenon.ceid.upatras.gr
Wed Dec 17 23:35:58 EET 1997

Fotopoulos Ilias wrote:
> > Oxi agaphte, to hacking einai gnosh otan periorizetai sto DIKO SOU TO
> > MHXANHMA, otan epektinetai ston allwn einai KATHARA KLOPH ;-(

Akribws h kloph xronou, mporei na mhn exei ginei akomh adikhma,
alla einai to xeirotero egklhma...
Sthn zwh mas ta lefta mporoun na ginoun polla, alla o xronos mas
einai peperasmenos kai den anaplhrwnetai.

> > Kai na mhn ksexniomaste - to poio pano den einai apla h gnomh mou -
> > einai kai g gnomh toy nomotheth :-(
> Edw sthn ellada, den nomizw na yparxei nomo8esia :-(

Gia ayto tha efarmozoume thn arxh ths aytodikias dhladh?

Exeis paijei pote skaki me ton eayto sou?
Prospathise na asfaliseis kai na hackepseis to diko soy mhxanhma.
Pistepse me etsi mathaineis.

Gewrgatos Photis
Keramidas Giwrgos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr