Ta paidia apo thn Patra

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Tue Dec 16 15:47:32 EET 1997

On Tue, 16 Dec 1997, Michalas Othon wrote:

> -- Proswpika den exw peira3ei pote kanenan.
> -- O server mou corfu.forthnet.gr den exei sth8ei oute me polu
> epimeleia oute me polu prosoxh ston tomea ths asfaleias
> epeidh den dia8etei tipote to polu shmantiko.
> Parakalw loipon
> Ta paidia apo thn patra loipon na ka8hsoun fronima
> Dec 16 04:04:22 corfu wu.ftpd[4043]: connect from ppp5.pat2.patra.hol.gr
> Dec 16 04:04:36 corfu ftpd[4043]: FTP session closed
> -O8wn-

	Hmmm, h lista auth einai h linux-greek-users kai oxi h greek-cert.
Kai de mporw na katalavw ti se kanei na nomizeis oti oi typoi pou ekanan
ftp se esena diavazoun thn linux-greek-users.  A, kai se tetoies
periptwseis stelneis mail ston root tous. p.x. root at patra.hol.gr. A, kai
kati allo ta 14 deuterolepta pou emeine autos o kapoios mesa einai toso
shmantika ?

Seeya,
Aris

P.S. Mh petaxtei kanas moderator twra :)))))))))))))

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr