Modem

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Tue Dec 16 15:21:23 EET 1997

Luseis:

1.) Polukanales seiriakes

Yparxoun kartes apo 4 ews 256 seiriakes portes.
Diaforopoiountai se koutes kai e3upnes (me epe3ergasth kai mnhmh)
Einai analoga me tis sun8hkes h endedeigmenh lush.
Kartes 4 8urwn xazes mporeis na breis apo 20 peripou xiliades kai
panw an kai oi en Elladi dianemhtes (Poul-Quest k.l.p.) den tis
fernoun ws mh sumferousa agora.
To Linux uposthrizei paneukola oles tis xazes kartes ka8ws kai
kapoies e3upnes p.x. Digiboard (Quest), Stallion (Ergodata) k.l.p.

2.) Terminal servers

Deuterh epilogh einai oi Terminal servers p.x. Stallion apo
Ergodata.
Lush akriboterh alla anwterh se asfaleia kai xeirismo.
Sthn pragamatikothta einai enas h/y me ethernet kai 8 ews 16 seiriakes
me enswmatwmeno logismiko.
Kostos Stalion 8 port gurw stis 300.000
Kai bebaia korufaia lush Cisco.

-O8wn-