Linux+NT-Loader

Lambros P. Rorris rorris at civil.auth.gr
Tue Dec 16 18:10:49 EET 1997

> Alexandros Binopoulos wrote:
>
> ? Exw egkatesthmena ta Nt4 kai to linux. Thelw na 3ekinhsw to linux apo to
> ? boot.ini (lista) twn Windows omws o tropos poy anaferetai sto
> ? antistoixo HOWTO (dd if=/dev/boot-device of=/arxeio bs=512 count=1) den
> ? apodidei tipota.
> ? Gnwrizei kaneis tipota epi tou 8ematos?
> ?
> ? A.Binopoulos

Emena pantws o sygekrimenos tropos doulepse me ti mia kai synexizei na
douleuei ka6ws sto sygekrimeno mixanima allazw syxna kernels kai kanw ti
diadikasia arketa syxna. Einai ligo spastiki, (na xreiazetai na
mpoutareis NT gia na mpoutareis ton neo sou kernel) alla douleuei.

kai gia tin istoria:
Prwta egatestisa ta NT sto sda1 (NTFS) meta to linux sto sdb2. o lilo
einai sto sdb2. apo ekei pernw ta 512 bytes me to dd kai ta vazw sto
sda1 opou einai kai dilwmena ston loader ton NT.
Vevaia an eixa ena mikro vfat na mpoutarw 6a vaza kateu6eian ekei ta 512
bytes opote fantazomai
6a glitwna ti misi diadikasia. Anyway afou douleuei kala einai ki etsi.

Lambros P. Rorris
Civil Engineer, Ph.D. Cdt.
e-mail:		rorris at civil.auth.gr
home page:	http://archimedes.civil.auth.gr/lambros