ftp question

Sotiris Tsimbonis stsimb at forthnet.gr
Fri Dec 12 15:45:48 EET 1997

On Fri, 12 Dec 1997, Panayotis Vryonis wrote:
> Gnwrizei kaneis an (kai pws) mporw na kanw
> ftp kapoia arxeia mesa apo scripts?

mallon to netcat tha se bolepsei.. kaneis ena aplo textfile pou periexei
oti akribws tha egrafes kai an ekanes ftp me to xeri, kai meta to
'ta.i.zeis' sto netcat me  nc my.web.server 21 <script_file ... kai to
kanei :)

to netcat tha to breis meta3y allwn kai sto nana.forthnet.gr
/pub/linux/misc/nc110.tgz

Sotiris.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr