ircII & greek..

Thalis Kalfigopoulos tkalfigo at alexandros.csd.auth.gr
Fri Dec 12 22:05:11 EET 1997

Den to polyepiasa auto! Giati dhladh na yparxei provlhma na deis ellhnika
sto irc? Vazei aploustata greek fonts eite sthn consola sou (iso07.f16
nomizw)mesa apo to /etc/rc.d/rc.fonts eite sta X (parta apo to
www.hri.org) kai teleiwse to 8ema!

			regards
			thalis

p.s. WARNING: this mail is neither agressive nor offensive.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr