qmail

Fotopoulos Ilias fotopul at ceid.upatras.gr
Fri Dec 12 03:02:12 EET 1997

>    ^^^^^^^
>  Isws giati enw kapoioi malakizontai kathimerinws prospathontas na
>  spasoun mixanes , kapoioi alloi , prospathoun na parexoun dyktiakes
>  ypiresies , kai isws na sprw3oun tin texnologia ligo pio mprosta ...!!!
>  Alla ti na ginei etsi einai i zwi ...:-).

Hum, exw mia mikrh anapanththh aporia apo ta palia ta xronia, tote poy
hmoyn ena apo ta kaka paidakia poy malakizotane ka8hmerinos prospa8ontas
na spasei mhxanes, to sniffer poy trexate entasete kai ayto stis diktiakes
yphresies poy parexete???
O kmar moy eixe pei oti den me afora to 8ema. Egw pisteyw oti energies poy
parabiazoyn to aporhto aforoyn oloys mas.

Filika,
kod
kod at insomnia.org

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr