Printtool

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Thu Dec 11 23:44:32 EET 1997

Prin apo ligo kairo prospa8ousa na ektupwsw apo to Applixware. Anakalupsa to
magicfilter kai, w tou 8aumatos, o Epson LQ-100 mou (24-pin) katafere na
ektupwsei o,ti arxeia kai an tou estelna apo to Applixware. Paneutuxhs skefthka
oti isws 8a htan xrhsimo na anabalw ekeinh thn polupo8hth agora tou laser
ektupwth pou eixa balei sto mati.

Shmera, omws, pou prospa8hsa na ektupwsw ena arxeio apo to Applixware, to mono
pou emfanisthke panw sto xarti htan "Unknown device: epson". Para3enemenos
3ekinhsa to printtool (tou control-panel ths RedHat) gia na anaklupsw oti apo
tis epiloges pou prosferontai sto "Input filter" eleipan oloi oi ektupwtes
Epson oi opoioi htan sth 8esoula tous prin apo liges hmeres. Dokimasa na
ektupwsw mia dokimastikh selida kai enw h selida ASCII emfanizotan mia xara, h
Postscript selides pou dokimasa na ektupwsw mou ebgazan panw sto xarti to ws
anw mhnuma.

Ekana egkatastash apo thn arxh ta rpm gia lpr, magicfilter kai rhs-printfilters
alla pali tipote. Eleg3a to /usr/lib/rhs/rhs-printfilters/printerdb kai oi
anagkaies plhrofories gia tous ektupwtes Epson htan sth 8esh tous. Ti mporei na
sumbainei; H monh shmantikh parembash pou ekana sto susthma mou ton teleutaio
kairo einai pws akolou8wntas tis odhgies twn HOWTO katafera epitelous na blepw
ellhnika apo to Netscape xwris problhmata. Alla auto to teleutaio mou fainetai
mallon oligon ti asxeto me to problhma pou antimetwpizw auth th stigmh. Yparxei
kaneis pou na mporei na boh8hsei;

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr