Archives

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Thu Dec 11 11:40:48 EET 1997

On 11-Dec-97 10:51:51 Harris Kosmidhs wrote:
>Ekana (os root) sto fontastic ena neo entry. Ekei mesa ekana install oles
>tis greek grammatoseires (ttf) ton windows. Ekana kai update.
>alla oute os xrhsths oute os root mporo na do ellhnika. Sugkekrimena otan
>pao na alla3o fontsta windows fonts den uparxoun. Ti prepei na kano?

Exm... Ti ennoeis otan les pws den mporeis na alla3eis grammatoseira sta
windows; Gia Applixware de milame; H egkatastash ellhnikwn grammatoseirwn sta
X-windows den exei kamia sxesh me to fontastic. Toulaxiston etsi upo8etw...

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr