grISO ok!

Mike Flouris flouris at csi.forth.gr
Wed Dec 10 20:32:16 EET 1997

Kostas Vlassis wrote:

>     To Netscape ekane paly to 8ayma toy... enno oti den blepo
> ta simadia megalitero kai mikrotero kai sth 8esi toys blepo
> mono erotimatika "?" poy einai foera enoxlitiko mias kai
> ergazomai sto Web kai to view source einai olo ???????
> ekei poy einai ta Tags ths HTML, fenete na einai
> bug toy netscape afto... Kaneis allos to exei dei ?
>
>     Kostas
>
> Dimitrios P. Bouras wrote:

Ayto to problhma to antimetwpisa prin apo 1-2 mhnes.
Ontws einai problhma toy netscape, kai apo oso peiramatistika
to kanei mono sto Greek Encoding. An baleis Western Encoding
ta <,> fainontai OK (paikste kai seis ...).

H lysh poy brhka egw einai ligo mpakalistikh (magayver style :) ).
Loipon epeidh ws gnwston oi amerikanoi ftiaxnoyn ola ta programmata
gia aytoys prepei na ftiaxeis ena paromoio periballon.
Phra merika Greek fonts poy thelw kai ekana edit to fonts.dir
arxeio wste na fainontai KAI san iso8859-1 . Exw loipon Western
encoding, alla afoy dialeksw ayta ta font poy paroysiazontai twra
kai sto Western Encoding menu, blepw poly wraia ellhnika.
Malista mazi me ayto to problhma elysa kai to problhma toy
na blepw ellhnika mesa se forms kai menus  :)

Elpizw na bohthisa. Mporw na steilw to fonts.dir kai ta
fonts poy exw an kapoios to thelei ...

Mike &

--
                                           ////