qmail

Sifalakis Manolis (WILLY) msifa at ariadne-t.gr
Tue Dec 9 17:14:27 EET 1997

Christofer Karatzinis wrote:
> > basikous logous:
> > a) Security

      ^^^^^^^^^
 An kai den to exw douleyei pote to programma , den tha imouna toso
sigouros gia to an einai kalitero kai pio secure ap 'oti mporei na
ginei ena swsta configured sendmail ...:-) . (p.x. Exei tin poly apli
dynatotita na kanei back finger to sender enos mynimatos ?).
 Exalou den exw dei se kanena advisory na to proteinoun ws pio secure
apo to sendmail.

       ^^^^^^^^^
  Kai windoze exoun eykolotero stisimo kai filikotero settarisma apo
to linux , parola ayta den einai kai oti kalitero mporei na dei kaneis
se O.S.

> Gi'autous akribws tous logous akyrwsame to ili0io to sendmail. Prwta apo
> ola, den eimai ili0ios na ka0isw na mpw stin nootropia tou anwmalou pou
> ka0ise kai skeutike pws syntasete to /etc/sendmail.cf. Isws einai powerful
> alla egw, 0elw enan aplo mailer-deamon kai oxi tipota mystirio.

   ^^^^^^^^^
An empaines ston kopo na diavaseis isws ligo tha anakalyptes oti kata
kairous exoun vgei diafora tools pou se voithane sto configuration
tou sendmail.cf kai den xreiazetai na kaneis edit to idoi to
sendmail.cf (ektos isws apo para poly e3ezitimenes periptwseis).

 Telos ayto pou thelw na pw einai oti NAI to sendmail den einai kati
aplo , alla den mporeis na to krineis an den to exeis douleyei.
 Mporei tin douleia sou na tin kaneis poio apla me to qmail , alla
ayto den synepagetai aparaitita kai oti einai kalytero programma.
 E3allou xwris sendmail kai bind , isws to Internet na min ypirxe ayti
tin stigmi me tin morfi pou to 3eroume kai me tis apeires dyntotites !!!
tou.
 Kai sto kato kato otan steineis ena Linux Box me RedHat (toulaxiston)
to sendmail.cf tis egatastasis einai plirws operational gia tin vasiki
douleia tou.

		Filika Manolis
--

Sifalakis Manolis  (WILLY)
e-mail: msifa at ariadne-t.gr
   tel: +030 01 6544279
                        ** ARIADNE-T NOC **
                          NCSR DEMOKRITOS
Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users