RedHat 5.0

Kostas Liakakis kostas at rincewind.techpath.gr
Mon Dec 8 17:23:47 EET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Christofer Karatzinis wrote:

> Symfwnw kai ep'auksanw. To redhat einai TELEIO apo pleura sxediasis,
> aksiopistias kai euxristias. Einai unix ekei pou to xreiazese gia unix kai
> einai ena OS pou kaneis tin douleia sou grigora kai AMESA xwris na kseski-
> zese diabazontas tonous apo README eidika sto installation (px to debian!
> kai to slackware). Kai egw eimoun klassikos slackware-as edw kai posa

Den 3ero. H SLS htan h proth distribution pou eixa parei (tote htan 17
disketes 1.2mb xoris X) kai ta efere etsi h tyxh pou katelh3a na kano tar
-xzvf me to xeri. Kai den h3era sxedon tipote apo unix tote. An den eixe
apla .tgz arxeia mesa alla rmps kai prasina aloga den nomizo na ta
kataferna...

Polles fores to aplo einai kai to pio euxrhsto. De leo, kala ola ta oraia
pramata sto setup kai sto configuration, alla otan kati paei straba ...
Kai kati alla gnosta leitourgika akolou0oun thn sytnagh auth...

> ekana install sto sun mou. Oles oi alles distributions tou linux einai
> teleiws "sto podi" xwris kamia dia0esi na boi0i0ei o user.

Prosopika ta "distribution" ta blepo san mia poly oraia sylogh
programmaton me thn opoia mporeis na kaneis mia kalh arxh. Kai oso pio
prosfato distribution pareis, toso pio kainouries ekdoseis apo auta 0a
exeis. Alla apo kei kai pera einai sto xeri sou na bazeis auta pou
xreiazesai mesa. Px. ta sxolia pou akousa mexri tora gia to RedHat 5.0
einai to kalytero install... _TI_ allo exei mesa? Dokimase kaneis na kanei
update kai oxi cold install? Giati na katebaso olo to RedHat 5 kai oxi as
poume mono to binary tou gcc 5.2.3 (leo) pou einai auto pou pragmatika
xreiazomai?

-K.

PS. Mhpos h 5.0 ths RedHat basizetai sthn glibc pleon? Ypostirizei
anaba0mish apo libc5 kai dual libc periballon?

Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users