Ethernet + HW address

Vaios Papaioannou vp at sna.co.umist.ac.uk
Tue Dec 9 02:58:39 EET 1997

>ka8e ligo an to /proc/net/arp exei thn swsth antistoixia...An dhladh h IP
>192.168.168.x antistoixei ekei mesa me thn HW pou 8a eprepe na
>antistoixei....Epeidh ta pc den einai polla, (11) to Linux den trexei RIP
>ktl alla exei static routes...Opote an dei oti kapoia IP den symbadizei me
>thn katallhlh HW kanei route del $BAD_IP

exw kai egw kana dyo erwthseis sxetikes:

1) mporw na sysxetisw HW addresses kai IP addresses twn mhxanhmatwn sto
idio LAN (se host pu aploa anhkei sto LAN den einai oyte GateWay oute
tipota....) dhladh na ma8w pia hw address anhkei se pio IP ??

2) mporw na sysxetisw ta ports tou hub se HW addresses ?? dhl. na blepw pia
hardware address einai se pio port toy hub ?? (h antistrofa)

vp.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help