missing header file

christog at cti.gr christog at cti.gr
Sun Dec 7 23:37:45 EET 1997

On Sun, 7 Dec 1997, Alexandros Binopoulos wrote:
> Orismenes efarmoges pou exw epixeirhsei na egkatasthsw kanoun compile me gcc
> kai zhtoun (meta3y allwn) ta e3hs 2 arxeia:
> X11.h m.h
> Pio analytka, san paradeigma anaferw to:
> gcc -I/usr/openwin/include -L/usr/openwin/lib/ "$1".c -o "$1" -lxview -lolgx
> -lX11 -lm

Basika den zhtoun ta header files X11.h kai m.h alla ta libraries
libX11.so kai libm.so . Bres me 'locate libX11' pou exeis thn libX11.so
(px. /usr/X11R6/lib/) kai kane compile me
gcc -L/usr/X11R6/lib/ ...
h akoma kalytera balta sto /etc/ld.so.conf kai tre3e ldconfig gia na
enhmerw8ei to /etc/ld.so.cache. Mporeis na ekmetalefteis kai thn metablhth
periballontos LD_LIBRARY_PATH.

DiJ

D J       ///// Costas       In a world without Fences, who needs Gates?
i n d y  /////  Christoyannis  http://students.ceid.upatras.gr/~xyannis/
J       /////   e-mail:        christog at cti.gr , xyannis at ceid.upatras.gr
_____  /////                   indy at hiway.gr, xyannis at patreas.upatras.gr
\****\/////                    [e-mail alias]        indy at olympiakos.com