missing header file

Alexandros Binopoulos albino at hol.gr
Sun Dec 7 21:11:37 EET 1997

Orismenes efarmoges pou exw epixeirhsei na egkatasthsw kanoun compile me gcc
kai zhtoun (meta3y allwn) ta e3hs 2 arxeia:
X11.h m.h
Pio analytka, san paradeigma anaferw to:
gcc -I/usr/openwin/include -L/usr/openwin/lib/ "$1".c -o "$1" -lxview -lolgx
-lX11 -lm

^^^^  ^^^
To systhma mou (kai to CD arxikhs egkatastashs) exei mono ta 2 prwta sto
/usr/openwin/include.
epsa3a kai ligo sto diktyo alla den brhka xrhsimes plhrofories.

An gnwrizei opoiosdhpote kati peri tou thematos tha me bohthouse poly.

Thanks.

A.Binopoulos

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help