Windows X...

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Dec 4 12:43:35 EET 1997

On Wed, 3 Dec 1997, George Fragos wrote:

> Alla...polla FAQs kai HOWTOs kai READMEs !!! Einai dinaton na kathiso na
> ta diavaso ol' afta?

  Yparxoun treis tropoi na matheis gia to Unix.

  1. Dokimazeis mia entolh sthn tyxh, ksanaegkathistas to leitourgiko kai
     dokimazeis thn epomenh mexri na matheis oti tha htan pio efkola kai
     grhgora an eixes diabasei ta manuals.

  2. Phgaineis ston topiko guru kai ton prhzeis me erwthseis ths morfhs
     "giati kollaei to linux otan pataw ^S" (ok, s'afth thn periptwsh den
     ton prhzeis, ton diaskedazeis), opote o guru sou apantaei me to gnwsto
     mantra "RTFM" kai se stelnei na diabaseis ta manuals.

  3. Diabazeis ta manuals apo thn arxh kai den xaneis ton xrono sou  me
     dokimes kai prhzontas ton topiko guru (pou kalo einai na mhn se exei
     parei gia kretino giati kapoia stigmh tha exeis ena SOBARO problhma).

  :-)

> Pote na kano sex (otan den pao gia psarema!), pote na miliso me tous
> filous mou, me ton geitona mou?

  The road to gurudom is indeed paved with sacrifices, abstenance and, yea,
even celibacy. One need not stress the rewards, however.

  :-)

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help