FW: BOUNCE /WAS: can't rm

Nikos Goroyiannis kgor at cc.ece.ntua.gr
Thu Dec 4 11:24:28 EET 1997

At 01:36 PM 03/12/1997 +0200, Mike Flouris wrote:

>Nomizw oti ennoei na xrhsimopoihseis thn entolh
>unlink (man unlink).
>
>An den doylepsei dokimase th synarthsh unlink().
>(Grapse ena mikro programma).
>
>Mike &

Basika epsaksa kai entolh 'unlink' den brhka! (wraia egkatastash exw kanei
:). Etsi, eftiaksa to programmataki:

int main(int argc, char **argv)
{
	if(unlink(argv[1])==-1)
	    perror("unlink");

	if(remove(argv[1])==-1)
	    perror("remove");
}

alla den mou doulepse:

root: / >> ~/unl /scrap
unlink: Operation not permitted
remove: Operation not permitted
root: / >> cd scrap
root: /scrap >> ls -l
total 65
b--Sr-sr-t   1 30565    11623    111,  76 May 10  2031 #4654
drwxrwxrwx   2 root     root         1024 Nov 28 19:45 a
drwxrwxrwx   2 root     root         4096 Nov 28 20:49 b
root: /scrap >> ~/unl '#4654'
unlink: Operation not permitted
remove: Operation not permitted

Oi skepseis mou htan oi ekseis: mesw filesystem, gia na kanei rm h unlink
akoma kai o root prepei na exei +w permissions (na tis dwsei ston eauto toy
:) (einai swsto auto? den eimai kai 100% sigouros). Opws fainetai parapanw
sto ls -l, den eixa +w permissions. Prospathisw na parw me 'chmod' alla
phra to idio mynhma :

chmod: Operation not permitted

Kata synepeia ypothetw oti, oti kai na ekana me tis entoles pou pernoun
mesa apo to unix, tha me stamatousan epeidh den eixa +w.

Pantws, to eftiaksa me ton tropo pou proteine o Koxaras Aris :) des to allo
mail

Euxaristw gia tis apanthseis
nikos
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help