Windows X...

George Fragos anvo at otenet.gr
Wed Dec 3 23:02:30 EET 1997

Fxaristo gia tin apantisi...
Alla...polla FAQs kai HOWTOs kai READMEs !!! Einai dinaton na kathiso na ta diavaso ol' afta? Pote na pao gia to merokamato? Pote na diavaso afta pou den pernoun anavoli (ki einai polla, na parei!!!)? Pote na kano sex (otan den pao gia psarema!), pote na miliso me tous filous mou, me ton geitona mou?