Red Hat 5.0

Nikolas Ikonomidis neco at hiway.gr
Tue Dec 2 21:05:43 EET 1997

Nikos Kokras wrote:

> Karavitis George (ecb2_97) wrote:
>
> > Red Hat Linux 5.0 is Here At Last!
> >
> > Red Hat Software, Inc. announces the release of Red Hat Linux 5.0, a powerful
> > package that combines new
> > ease-of-use features for the beginner with the stability, flexibility, and
> > technology that advanced users of
> > Red Hat Linux have come to expect.
> >
> > Perissotera sto http://www.redhat.com
> >
> > ali8eia, sto site leei kati gia order, kai sta ftp sites den to brika..
> > einai commercial !?!?
> > --
>
> Oxi den einai commercial (yparxei bebaia "commercial", ante na doume
> pote 8a to ferei o pap)
> 8a to breis sto: Red Hat 5.0 -- Hurricane,
> ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-5.0/
> Egw bebaia den tolmaw na to katebasw giati to install tree einai konta
> 250Mb gia i386 kai 300 gia alpha
> P.S. bghke x8es 1/12, auth th stigmh (2/12, wra 15:00) to ntua den to
> exei akoma :-(

Suzhthsh autousia me pwlhth ston papaswthriou sabbato prwi:
-Geia sas, blepw oti exete to redhat 4,2 akoma pote 8a ferete to 5 pou
8a bgei me8aurio?
-E gia na mhn exei bgei akoma pws 8a to exoume
-Nai katalabainw alla pote 8a to ferete?
-E panta sthn wra tous ta fernoume
-(prospa8wntas na mhn gelasw) Dhladh otan lete sthn wra tous ennoeitai
se 1,2,3 bdomades?
-Suntoma den 3erw pote alla mesa ston Dekembrio

Giati ta winbloz 95 ta eixane ferei sthn wra tous?
Den exoume dikaiwma na xrhsimopoioume allo os ektos apo ta windows?
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help