FW: BOUNCE linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr

christog at cti.gr christog at cti.gr
Mon Dec 1 23:40:59 EET 1997

On Mon, 1 Dec 1997, Mike Flouris wrote:
> Isws na exeis dikio oti ta arxeia sto lost+found einai
> "kanonika", alla akoma pisteyw oti den prepei na ta
> sbhneis ...
>
> Mike &

Apo idia peira ...
[se enan 3.2 GB skliro edwsa 3 partitions sto Linux kai 4 sto DOS/Win.
Phga na egatasthsw to cygnus (gcc gia win32) se ena apo ta partition tou
sklhrou kai mou gamh8hke ena partition tou linux (nai symbainoun afta otan
to aparxaiwmeno bios den blepei triro skliro).]
Ta arxeia/directories pou xa8hkan bre8hkan sto lost+found kai ta metefera
me mv sthn kanonikh 8esh tous. Wstoso meinan kai 2 entries:
-r-s-w-r-x   1 35813    50121    346097749 Mar  4  1970 #2772*
lrw---sr-x   1 65368    49152    1583087615 Nov 23  2003 #6088 ->
pou den shnontai me rm, kai me klhsh ths unlink petaei errno EPERM (aka
1), i.e. #define EPERM            1      /* Operation not permitted */
to directory den sbhnetai oute me rm -d, kai to mklost+found(8) den
fainetai na boh8aei. 8a koita3w ta FM kai to
ftp://tsx-11.mit.edu//pub/linux/packages/ext2fs kai an brw kati 8a
enhmerwsw th lista. en tw meta3y opoios gnwrizei tipota, as steilei kana
mail.

DiJ

D J       ///// Costas       In a world without Fences, who needs Gates?
i n d y  /////  Christoyannis  http://students.ceid.upatras.gr/~xyannis/
J       /////   e-mail:        christog at cti.gr , xyannis at ceid.upatras.gr
_____  /////                   indy at hiway.gr, xyannis at patreas.upatras.gr
\****\/////                    [e-mail alias]        indy at olympiakos.com