Lysh: ektypwsh Ellhnikwn mesa apo Netscape, was: Re: printing again...

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Mon Dec 1 20:35:08 EET 1997

Kostas Vlassis wrote:

> mesa apo to NetScape alla otab pao na typoso mia selida
> me ellinika moy bgazei toys antistoixoys
> extended latinikoys xaraktires, kserete aftoys me
> toys tonoys (allika, germanika , klp!).

  Loipon, gia na typwsei kaneis Ellhnika mesa apo Netscape mporeite
 na kanete ta e3hs:

  1. Balete to parakatw mesa sto resource database file tou
     Netscape (p.x. /usr/X11R6/lib/X11/app-defaults/Netscape).
     Psa3te gia to section: "Fonts used for printing" kai
     pros0este to sto telos twn default definitions.

*documentFonts.iso-8859-7.variable.normal*psname:     ArialLatinGreek
*documentFonts.iso-8859-7.variable.bold*psname:
ArialLatinGreek-Bold
*documentFonts.iso-8859-7.variable.italic*psname:
ArialLatinGreek-Italic
*documentFonts.iso-8859-7.variable.boldItalic*psname:
ArialLatinGreek-BoldItalic
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.normal*psname:        CourierLatinGreek
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.bold*psname:
CourierLatinGreek-Bold
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.italic*psname:
CourierLatinGreek-Italic
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.boldItalic*psname:
CourierLatinGreek-BoldItalic
*documentFonts.iso-8859-7*psname:                     ArialLatinGreek
*documentFonts.iso-8859-7*pscode:                     iso-8859-7
*documentFonts.iso-8859-7*pswidth:                    *

     Antikatasthste ta parapanw fonts me oti Ellhnika fonts exete
     gia ton PostScript printer sas (h ton ghostscript-driven
     printer sas, ean opws kai egw xrhsimopoieite to gs gia na
     kanete ton printer sas na fainetai san PS printer).

  2. Sigoureuteite oti fortwnei to sygkekrimeno resource database
     file: enas kalos tropos einai na 3ekinate to netscape mesw
     enos script opws to parakatw (antikatasthste ta paths me
     auta pou isxyoun sto systhma sas - ean den exete kanei kati
     tetoio akomh, mia episkepsh sto
             http://members.ping.at/theofilu/netscape.html
     einai mia diolou asxhmh idea :)):

#! /bin/sh

export XNLSPATH XKEYSYMDB XFILESEARCHPATH
export MOZILLA_HOME MOZILLA_NO_ASYNC_DNS

XNLSPATH=/usr/local/netscape/nls
XKEYSYMDB=/usr/X11R6/lib/X11/XKeysymDB
XFILESEARCHPATH=/usr/X11R6/lib/X11/app-defaults
MOZILLA_HOME=/usr/local/netscape
MOZILLA_NO_ASYNC_DNS=True

exec /usr/X11R6/bin/netscape-4.03 $*

  3. Kanete gunzip to attached programmataki (nspr.c) kai sto
     source tou antikatasthste ta fonts pou xrhsimopoiei me
     auta pou xrhsimopoihsate to bhma (1) parapanw. Meta to
     compilation, balete to binary (nspr) kapou pou to $PATH
     sas na to briskei, kai alla3te thn entolh ektypwshs tou
     Netscape (sto form pou bgainei otan pathsete "Print") apo
     "lpr" se "nspr | lpr".

  Meta apo auta, to Netscape typwnei alla oxi "teleia" ka0'oti
 leipei plhres support: antigrafw apo to Netscape.ad tou 4.03:
 "Netscape does not differentiate between variable and fixed,
 and between normal, bold, italic and boldItalic for the
 following East Asian fonts." Ta Ellhnika douleuoun kai auta
 opws ta "East Asian". Plhres support yparxei mono gia ta
 latin-1 (ean 0ymamai kala).

  Parepiptontws, h me0odos pou periegrapsa douleuei kai gia thn
 version 3.x tou Netscape.

  Me xairetismous,

  Dhmhtrhs
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help