X-Windows kai kartes grafikon

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Mon Dec 1 15:56:42 EET 1997

On 30-Nov-97 23:44:29 Thanasis Koutras wrote:

>       1. Diamond 3D 2000 Pro
>
>Yparxei yposthriksi apo ta X; To exei kataferai kaneis sas (to XF86Config
>den tha htan asxhmo.....) ;

H Diamond 3D 2000 mou synergazetai mia xara me to XF86_SVGA server twn XFree86
3.3.1. O MetroX omws poy moy hr8e parea me to RedHat den thn yposthrizei
(toylaxiston oxi akomh). An 8es na soy steilw to XF86Config steile moy mhnuma.

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help