Re^2: linux-greek-users-digest V1 #162

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Dec 1 13:48:07 EET 1997

> MISO LEPTO. POY eides esy koyklara na spoudazei computer science?
>
> ...Gia na pame kai meis, oxi tipote allo.

G12!!! Kai me koitaei perierga ton teleutaio kairo... (mallon 0a exei
katalabei pou tin koitw san ligouri).

Christofer

PS: G12 einai to grafeio pou douleuei. Egw eimai sto G8 ... geitwnes
diladi :)
PPS: twra pou to ksanaskeutomai yparxoun kai 2-3 mikra kai poly kouklia
sto Diploma section :) (mporw na sas ferw kai jpg an endiafereste :)

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help