FW:Kalie, ti zhmia epa8a?

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Dec 1 13:33:58 EET 1997

Ante na sas pw kai egw mia istoria.
Se ena panepistimio stin Ellada, to kalokairi o root den eixe ti na kanei
kai ekane upgrade ta PCs... Ebale 3 1/4 disketofwna kai ebgale ta palia 5 1/2
O root itan xaroumenos kai ka0ise na apolausei to ergo tou. Teleiwnei to
kalokairi, erxontai oi foitites sto panepistimio. Erxete mia mera enas
foititis kai leei: eh... kati epa0e i disketa mou kai den mporw na dw ta
arxeia mou. Katebainei loipon o dysmoiros o root katw kai ti na dei: sto
3 1/4 drive, na einai diplwmeni mia 5 1/2 disketa!!!

Christofer

Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users