Απ: linux-greek-users-digest V1 #163

George Fragos anvo at otenet.gr
Mon Dec 1 12:49:19 EET 1997

 Katholou den isxirizome i skeftome oti les...vlakies! Giati to les afto?
 Oxi: oute gnosis Linux exo, oute empiria se litourgika sistimata mi grafikou perivallontos...Ego, omos, tha epimino (stin apofasi mou na egkatastiso to Linux) dioti monon etsi exo kani ta simantikotera vimata stin mikri zoi mou, os tora! An kindinefso na "pnigo", pantos, elpizo na eisai ekei na mou petaksis kanena sosivio, mpas kai katafero na mino stin epifania kai me to kefali ekso ap' to nero! :-) Alla, nomizo, oti dramatopiite to provlima, otan to anagagoume se "kolimpi sta vathia", "pnigmous" ki epiviosi, etsi den einai?
 Pithanon na to antipathiso to Linux!!! Leo, "pithanon"! Omos, file kai sinonomate, "ase me na kano lathos", epitelous! :-)
 Opos polla pragmata stin os tora poria mou, tha prospathiso na antimetopiso/xiristo to Linux me prosoxi kai sevasmo pou analogi se kathe anthropino epitevgma, oso afto den strefete enantion ton arxon mou!

 P.S. Elpizo oi anisixies gia flame na...diaskedasthikan! Siga min katso na kavgadiso me ton anthropo gia ta matia...enos software!!! :-) An einai dinaton !!!