Digi portserver

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Wed Aug 20 13:43:14 EEST 1997

Den jerw an leme gia to idio pragma pantws to Linux yposthrizei to
Digiboard/8 (sigoura) gia to 16 den to exw dei pou8ena na paizei...Ayto
pantws me tis 8 ports to exw dei...Epishs yposthrizetai kai to modelo pou
legetai intelligent (den 8ymamai to noumero tou modelou toy)...O driver
einai ston kernel pros to telos tou make config pou leei gia extra serial
devices -kati tetoio-, kai se rwtaei gia digiboard...Poly diafwtistiko kai
xrhsimo einai to howto pou exei to Linux apo mono tou (DIGI-Howto)...
Twra den jerw an katalaba allo pragma apo ayto pou 8es (ti ennoeis TCP/IP
syndesh gia to digiboard ???)

                |         Fotis Andritsopoulos           |
                |    Democritus University of Thrace     |
                |        Department of Electrical        |
                |        and Computer Engineering        |
                |        e-mail : fandrit at duth.gr        |
                |     SMS : fotis at obelix.ee.duth.gr	 |