Linux Mirroring and GREEK drivers.

Lefteris Tsintjelis lefty at csd.hol.gr
Tue Aug 19 21:12:13 EEST 1997

Lambros P. Rorris wrote:

> O dimitris eftia3e fakelous gia to XKB pou yparxoun sto paketo. An

Kai ton simerizomai para para poly. Exw diabasei kai psaksei arketa tis
teleutaies duo ebdomades kai ton katalabenw ti exei perasei o idios.
Eksallou se allo minima mou anefera oti i prospatheia tou einai para
poly kali!

> 6eleis kaneis mono autous install(to leei kai stis odigies). Alla gia na

Prospathisa, opws sas anefera kai se alla minimata mou simfwna me tis
odigies tou alla den ta katafera kai etsi apofasisa anti na diorthwsw to
packeto na ftiakso ena allo.

> douleuoun kai programmata opws to netscape peira3e kai tin xlib (an
> 6eleis den ta vazeis).

Me ta extra modified libs. Simfwnw kai to paradexomai.

> Twra ti einai o ISO to CDE klp klp ta antiparerxomai.
> Apla lew kalo einai na min kanoun polloi an6rwpoi to idio pragma. Afou
> yparxei etoimi i vasi as ginoun allages i pros6ikes, na min mperdeuetai
> ki o kosmos.

Diladi sas exw mperdepsei??? Den to katalava auto... Eksallou ean
eisaste fanatikos xristis tou Linux tha kserate oti uparxoun arketa
packeta pou kanoun to idio pragma alla me diaforetiko tropo, den
nomizetai? O kathenas einai eleutheros na anaptiksei oti thelei katw apo
ta GNU licence. Opws sas anefera kai prin exw oli tin kali diathesi na
to aposirw ean vevaia simerizontai ti gnwmi sas kai oi upoloipoi dioti
apo oti vlepw to thema exei mallon ginei monologos dikos mas kai den exw
akousei tin apopsi allwn para mono ti diki sas. Eksallou nomizw oti tha
eprepe na akousoume isws kai tin gnwmi tou dimitri. Den nomizetai?
Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users