ftp

Yannis Mitsos gmitsos at demokritos.cc.duth.gr
Mon Aug 18 19:53:56 EEST 1997

At 14:44 18-08-1997 -0700, you wrote:
>Mipos mporo na ano toi linux mou na akouei ftp sundeshs kai se allh 8ura?
>Pos kano px: http://kati.gr:8080, na kano kati analogo opos ftp
>kati.gr:2121
>Prospa8isa na balo sto /etcservices mia akomh gramh (ftp	2121/tcp )
>alla tzifos.
Den yparxei periptwsh na pai3ei me ton tropo poy pas na to kaneis dioti o
deamon in.wuftpd "akoyei" sthn porta 21.
Nomizw xwris na eimai sigoyros oti ayto periexetai sto phgaio opote den
mporeis nato peira3eis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afoy den exei kai configuration
file gia na to oriseis esy opws p.x me toys proxy h me toys http deamons ...
Yparxei mia "patenta" to redir poy ousiastika shkwnetai sthn porta poy 8es
kai meta Ekeino diaxeirizetai olh thn ypo8esh ...

Giannis Mitsos
gmitsos at duth.gr

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help