help me identify network adapter

Fotis Andritsopoulos fandrit at demokritos.cc.duth.gr
Mon Aug 18 16:34:53 EEST 1997

Kata 99,9 % h karta sou anhkei stis NE2000 compatibles...Dokimase na
afhseis mono th ne2000 support ston kernel , bale 'taf' kai termatikes
sthn karta sou (mhn to dokimaseis san standalone dhladh) kai fantazomai
pws 8a paijei...Egw eixa mia 16 bit Winbond kai paideyomoun poso kairo
epeidh gia na paijei (detect) sto linux h8ele termatikes antistaseis...An
synexiseis na exeis problhma steile mail ston becker kai 8a sou pei 100 %
ti ftaiei ...

                |         Fotis Andritsopoulos           |
                |    Democritus University of Thrace     |
                |        Department of Electrical        |
                |        and Computer Engineering        |
                |        e-mail : fandrit at duth.gr        |
		|     SMS : fotis at obelix.ee.duth.gr      |