Linux group name

Georgatos Photis gef at ceid.upatras.gr
Thu Aug 14 21:05:49 EEST 1997

Geia

Oson afora ta themata domain kai groups, ayto pou oloi, nomizv, theloyme
einai na envthoyme se mia (1) omada, kai na exoyme ena (1) "root" site.

Omvs ayto to root site, tha prepei na einai kapvs anejarthto apo
Internet Service Providers, dhladh tha prepei na exoyme kapoias
morfhs "xorhgia" gia hosting, gia na mhn exoyme desmeyseis.

Rvtv loipon, einai dynaton na exoyme ena systhma, me Linux fysika,
san omada ellhnvn xrhstvn, syndedemeno px sthn HOL, gia na grafoyme
selides?
Yparxei mhxanhma? Mporoyme na exoyme to domain linux.gr panv se ayto?
Einai eggyhmeno oti tha einai mia makroxronh lysh?

To systhma ayto tha prepei na parexei tis ejhs ligo-poly yphresies:
* WWW (mirroring kai se megala jena sites!!!)
* FTP (<<)
* news (...greek.users kai ta jena poy exoyn sxesh me to Linux)
* irc
* telnet/mail (logariasmous), gia kapoioys pou tha einai poly energoi.

Prosoxh sto teleytaio. H amesothta sthn kataskeyh einai poly shmantikh.
Sto katv katv kaneis den mporei na ta ftiajei ola monos toy, svsta.
Ean tithetai problhma asfaleias, yparxoyn lyseis...

PS: Tha proteina na kanoyme mia synathsh sthn Athina, oloi oi Linuxades.
Na doyme kai poioi eimaste!

Filika,
Gevrgatos Photis
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help