linux.gr

Lambros P. Rorris rorris at civil.auth.gr
Thu Aug 7 17:40:42 EEST 1997

Georgatos Photis wrote:

> To linux.gr einai piasmeno. Deite:
> http://info.forthnet.gr/DNS/grdomains.html
>
> To ervthma einai apo poion?

yparxoun 2 mixanes dilomenes sto domain
hal9000.linux.gr 194.30.220.94
patmos.linux.gr  194.30.220.95

o hal9000 malista trexei kai enan apatsi (ooops apache i6ela na pw)
xwris periexomeno. As steilei kapoios ena mail ston root tou hal9000 na
doume poios einai. Mipws einai grammenos apo kei kaneis kai sti lista?

Anyway fantazomai opoiosdipote siniditopoiimenos xristis linux 6a edine
to linux.gr gia to skopo pou to 6eloume (opws 6a legan kai oi Blues
Brothers   "We 're in a mission from God"). Allwste einai mallon
antideontologiko na pas na pianeis tetoia domains . 6ymamai palia sto
porsche.com evgaine mia asxeti etairia pou to prwto pragma pou egrafe
itan "Den exoume sxesi me ta autokinita".

Lambros P. Rorris
Civil Engineer, Ph.D. Cdt.
e-mail:		rorris at civil.auth.gr
home page:	http://archimedes.civil.auth.gr/lambros