Ki allh erwthsoyla ap' to strabadi :-))

Theodorakis Konstantinos kteo at ath.forthnet.gr
Thu Aug 7 06:25:24 EEST 1997

Xairetw th lista kai pali me mia erwthsoula:
	3erei kaneis pws ginetai na kanw mount ena partition FAT32? Ti tupo bazw
sto -t ths entolhs kai afou ginei mount uparxei periptwsh na katastrafoun
dedomena mou twn Win95 pou exw s' auto to partition?

Euxaristw...
                      Theodorakis Konstantinos
                     email: kteo at ath.forthnet.gr
                               karras at technologist.com
         ICQ Message: 1744775
ICQ Personal Pager: http://wwp.mirabilis.com/1744775
              Web Page: http://users.forthnet.gr/ath/kteo

P.S. Auto pou kanete me ta ellhnika FAQ kai HOWTO einai to kalutero dwro
pou 8a mporousate na kanete s' emas tous neous xrhstes tou linux pou eite
apo mazoxismo (opws mou lene oi perissoteroi), eite apo dipsa gia
e3ereunhsh, 8eloume na ma8oume auto to leitourgiko. Einai mia shmantikh
dieukolunsh na exoume enan odhgo sth glwssa mas. Mprabo paidia!!!

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help