EPST Driver for Linux

Kostas Lialiambis stp at stp.topo.auth.gr
Sun Aug 3 16:20:50 EEST 1997

Nicko Demeter wrote:

> Mporei na sou fenete woraio to gegonos oti exeis SCSI dynatothtes all
> prepei na 0ymase oti den exeis thn taxythta tou ali0inou SCSI. To kalodio
> (para trixa na to agorasw) kanei syndesh se paraller port to opio kobei
> tyhn taxythta me apotelesma na mhn exeis thn taxythta SCSI pou kanei oles
> tis SCSI devices toso foberes.
>
> Gia paradeigma auto to kalodio 0a syndesei men ena CD-ROM recorder sto
> computer sou alla den 0a mporeseis na kapseis kanena CD giati to transfer
> rate einai poly sigo (blepe parallel). Prowsopika 0a synistousa se olous

Ena tetoio kalwdio DEN to agorazeis sth 8esh enos SCSI controller. To
agorazeis gia na kaneis portable oles tis ejwterikes SCSI syskeyes. Kai
einai _PANGRHGORO_. Egw to jerw apo prwto xeri giati to exw :))) Otan
lew pangrhgoro den ennow oti exei taxythtes synchronous ultra wide scsi
alla taxythta ikanh na kanei raw-read ta audio tracks toy CD-ROM moy me
6plh taxhthta (dhladh na metatrepsei se wav ena disko 1 wras mesa se 10
lepta). Fysika h parallhlh poy exw einai ECP+EPP me DMA, ennoeitai.
Epishs ennoeitai oti spiti exw kanonika SCSI adapter (oi PCI Ultra Wide
SCSI kanoyn pleon kana 60ri xiliades mono) kai to kalwdio to xrhsimopoiw
otan metaferw to CD-Writer se jenoys ypologistes xwris SCSI.

Stp.
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help