Sunday Times Article.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Apr 30 14:53:20 EEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Tsapralis Platon Panos @ HOL wrote:

> den eimai dhl. sigoyros oti se mia diethnoys fhmhs kai
> kykloforias efhmerida arthrogafei atomo poy den exei oloklhrwmenh kai
> bathia gnwsh toy xwroy mas.

  File mou, sou yposxomai oti tha ekplageis apo ton arithmo twn ilithiwn pou
katexoun theseis kleidia ston xwro ths plhroforikhs. Eite tha ekplageis,
eite tha sokaristeis.

>     Synepws, apodidw thn kakopistia toy se proswpikh idioteleia

  Yparxei ena rhto pou mou aresei idiaitera. Leei "Mhn apodideis se kakia
o,ti mporei na ekshghthei ws blakeia". O en logw arthrografos den kserei ti
tou ginetai. Einai fanero. Einai "tsiraki" ths Microsoft oxi epeidh ton
plhrwnoun, alla epeidh den exei thn stoixeiwdh eyfyia na xrhsimopoihsei
tipota allo ektos apo ena pontiki (kai pithanotata ta pontikia me panw apo
ena koumpi ton mperdevoun). H MS exei ekatommyria tetoia tsirakia: thymata
ths plyshs egkefalou (px "Windows 95 is an Operating System" -- den einai,
einai grafiko shell tou DOS 7) klp.

  O en logw kyrios apla egrapse ena "cooool" arthro gia na bgalei kati
parapanw kai na parei sygxarhthria apo allous ilithious. Einai profanes oti
den kserei ti grafei kai einai profanes oti, an mh ti allo, agnoei entelws
ti symbainei ston xwro twra kai prin apo 10-15 xronia.

> ( kai argotera einai poly
> pithano - to pisteyw eilikrina - tha yparxoyn oloklhres polymeleis
> kathgories apo xrhstes efarmogwn poy tha mporoyn aneta na kanoyn thn
> doyleia toys xrhsimopoiwntas "absolutely free software" ).

  Amhn kai pote! :-)  Proswpika kalyptomai 100% me freeware software kai
kserw ki allous pou pistevoun to idio. Makari na ginoume perissoteroi.

> Epi pleon tha prepei na
> ginei antilhpto oti den epitrepetai h aksiopistia kai h diethnhs fhmh
> mias efhmeridas, poy me toso kopo kai meta apo polyxrones prospatheies
> exei apokthuei, na thysiazetai, me elafria kardia, gia na
> eksyphreththoyn idiotelh kai, to kyriotero, adika symferonta.

  Na eisai sigouros oti oi Times einai sobaro entypo. Meta apo enan alfa
arithmo grammatwn kai email pou tha paroun apo linuxades -- ola sobara kai
entima, elpizw -- na anakalesoun toulaxiston tis prosboles kata twn xrhstwn
tou Linux kai *KYRIWS* tou dhmiourgou tou. H blakeia einai sygxwrhsimh. H
prosbolh episthmonwn einai asygxwrhth kai oi Times tha prepei na ntrepontai
pou epetrepsan afto to arthro na dhmosiefthei.

> Akomh
> prepei epi teloys na ekleipsei aytos o idiotypos ratsismos poy
> kalliergeitai poikilotropa kai se kathe eykairia, se baros anthrwpwn toy
> xwroy mas poy einai poly sobaroi sthn doyleia poy kanoyn, thn agapoyn
> poly parapanw apo ton meso oro, exoyn katabalei poly megales
> prospatheies gia na thn spoydasoyn kai na thn mathoyn kala kai poy sto
> katw - katw ths grafhs yphretoyn mia episthmh poy kata genikh omologia
> apotelei to elpidoforo mellon ths ekselikshs.

  AMHN.

  Paidia, o typos pou egrapse afto to arthro einai allos enas blakas pou
pistevei oti ta OS Holy Wars teleiwsan kai malista me nikhth (ton Bill
Gates). Afta ta pragmata den teleiwnoun. Opws kai na'xei, afta einai anef
shmasias. O typos einai san tous klassikous prwtoeteis amerikanous pou
grafoun flames epi pantos episthtou kathe Septembrio. :-)

  Afto mporw na to agnohsw.

  Afto pou den mporw na agnohsw einai oi proswpikes prosboles pou eksapolyei
o blakas. Apaitoume TOULAXISTON ton stoixeiwdh sebasmo. Otan o en logw
kyrios anakalypsei oti ta Windows 95 tou katestrepsan ton disko, tha
fwnaksei enan apo to diko mas eidos na tou epanaferoun to mhxanhma. To na
mas thewrei B' kathgorias anthrwpous epeidh eimaste episthmones ths
plhroforikhs h epeidh apla mas aresei to computing to thewrw APARADEKTO.

  Kai akoma pio aparadekth thewrw thn opoiadhpote amesh h emmesh prosbolh
gia ton Linus Torvalds pou sto katw katw, se antithesh me allous gnwstous
tou xwrou, ekane o,ti ekane oxi gia xrhmatikh amoibh alla gia to meraki tou
kai thn trela tou.

>     H protash moy einai oti prepei na stalei mia aksioprephs kai
> epixeirhmatologikh apanthsh pros thn efhmerida kai ton arthrografo, kata
> protimhsh malista ek meroys olwn twn xrhstwn ths listas ( pragma poy tha
> prosdwsei kai idiaitera aykshmeno kyros sthn apanthsh ayth ) kai
> malista, an h protash moy ayth ginei eynoika dekth apo oloys sas, eimai
> prothymos na syntaksw, mesa stis epomenes liges hmeres kai na thesw se
> dhmosia syzhthsh ena prwto "draft" keimeno ths apanthshs mas.

  Proswpika eimai mesa sthn idea, ef'oson exoume oloi thn efkairia na doume
to mhnyma prin stalei.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help