Gayway (!) kai Wabi

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Apr 30 04:20:47 EEST 1997

On Tue, 29 Apr 1997, Stupus Stupendicus wrote:

> > > Oso gia to Lainax - to clepsi-copy poy exoyme einai tres magnifique
> >   To poio??? Tsk tsk tsk tsk tsk.
> > $ zcat /usr/local/lib/sounds/english.au.gz >/dev/audio
> > "Hello, this is Linus Torvalds and I pronounce Linux as... Lin-noox."
>
> Xaxa, to jerw bre oti o Linus epimenei na to proferei Linuoux alla poy
> jerei aytos apo or8ofwnia ? Lainax akoygetai safws pio arxontikon...

  Proswpika akougetai san kakh amerikanikh apodosh. Kati san thn ksanthia
s'ekeinh thn ilithia diafhmish to kalokairi pou elege kati san "My-konos".
Fysika etsi grafetai, ara etsi proferetai, swsta? Oyxi! :-)

  To Linux proferetai opws thelei o Linus na to proferei. Allwste otan ton
lene "Lainus" egw skeftomai ena konto anthrwpaki me mia kouberta, den kserw
giati. :-)

  Sto katw katw yparxei oloklhro section sto Installation guide gia thn
profora tou Linouxiou. H toulaxiston yphrxe... den mporw na to brw sthn
ekdosh 2.0, opote mporei na to exoun bgalei pia.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help