TkNet kai connections

Nicko J. Demeter nicko at newmedia.net
Tue Apr 29 18:33:55 EEST 1997

Xristos anesth paidia,

Ekana download to TkNet kai ekane compile kanonika me e3eresh kapia fonts
pou h0lele.

Twra prospa0w na kanw connect ston ISP mou me to TkNet kai den mporw. Apo
ta mynhmata pou mou deinei sto syslog fenete oti paei na arxisei another
connection afou exei synde0ei hdh me ton ISP mou! Xrhshmopiei kanenas out
there to TkNet kai mporei na me boh0hsei?

Euxaristw.

                              Nicko J. Demeter
The Sacramento Bee                         Point, Click, Enjoy
Content Developer                              HTML Analyst
Email: nicko at sacbee.com              URL: http://www.sacbee.com

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help