Gayway (!) kai Wabi

Stupus Stupendicus root at transp.topo.auth.gr
Sun Apr 27 13:28:18 EEST 1997

Christos Ricudis wrote:

> Sorry poy enoxlw th lista anti gia ton list owner :-), alla 8elw na dokimasw
> kati.
>
> Yparxei problhma an energopoihsw to gatewaying ayths ths listas se dyo
> topikoys newsservers (edessa.topo.auth.gr, irc.sae.gr) opws kai sto
> Fidonet amateur E-mail network (sthn perioxh gia to antistoixo 8ema?)

Elpizw na mhn yparjei giati me karaboleyoyn apo news meria oi listes.

Oso gia to Wabi, alh8eia, egw nomiza oti h Caldera to bgazei kai oxi h
Sun (pws exw thn etnypwsh oti gia to silly-con graphics poy exoyme to
copyright einai ths Caldera).

Oso gia to Lainax - to clepsi-copy poy exoyme einai tres magnifique - m'
aresei poy exoyne kai undocumented sound driver (mallon documented alla
gia logous asfaleias ton exoyn mh energopoihmeno se install time). Exei
genika poly plaka na mpaineis sta Windaya apo Wabi kai na akoys to
perifhmo "tadaaaaaaa"...

Stp.
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help