Telephone dialer

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Sun Apr 27 18:28:01 EEST 1997

On Sat, 26 Apr 1997, Nikos Vasaitis wrote:

Katarxas Xristos Anesth,xronia polla (molis gurisa apo to "xwrio" kai ta
kreatika htan mourlia :->)

>   Gia ton pppd eurews xrisimopoieitai to chat, pou dexetai apla
> expect-send sequences, kai genika einai to kalitero gia tetoies douleies.

Den 3erw giat ialla egw mia fora den katafera na kanw to chat na doulepsei,
eite me to pppd mazi eite mono tou :-( Kai 8a mou htan afantasta xrhsimo  :-(
Dokimasa me 1002 programmata,kai me to ppp-on kai me diafora alla scripts
gia ppp connection pou uphrxan sto sunsite kai me akribeis odhgies apo to
man page :-/ Opoiodhpote hint 8a htan kalodexoumeno.

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
 | Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr 	 |