Telephone dialer

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Apr 27 08:39:09 EEST 1997

On Sat, 26 Apr 97 16:16:29 EETDST, Nikos Vasaitis
<nvasaiti at athena.auth.gr> wrote:

>  Gia ton pppd eurews xrisimopoieitai to chat, pou dexetai apla
>expect-send sequences, kai genika einai to kalitero gia tetoies douleies.

Alimono an then ksero to chat -(

>Tora esi ti parapano dinatotites theleis? Den to prosdiorizeis sto minima
>sou...

To prosdiorizo : telephone dialer oxi ppp dialer : ena programmataki,
pou tha mou kanei pragmata opos :

ATZ
ATH1
ATD 9699876 kai meta me to pathma kapoioy plhktroy tha mou kanei
ATH afotoy exo sikosei to tilefono, kai isos kai kapoio
ATH1 kai
ATZ sto telos

Kai then thelo kati se epipedo script (blepe kai to chat), thelo kati
inderactive, me ta buttonakia toy, kai pithanon me mia mikrh database
mesa toy, na mou krataei kai ta thlephona giati then ta thimamai ap'
ekso -:)))

--

I.Ioannou (roryt at hol.gr)

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help