Problem with ppp connection.

Vaios Papaioannou vp at sna.co.umist.ac.uk
Fri Apr 25 21:51:24 EEST 1997

> From owner-linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr Fri Apr 25 19:18:53 1997
> Date: Fri, 25 Apr 1997 21:04:41 +0300 (EET)
> To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
> From: Chris Nikolopoulos <chrisnik at compulink.gr>
> Subject: Problem with ppp connection.
> Sender: owner-linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
>
> Agapitoi linuxades hi,
>         edo kai merikes meres exo to ekshs problem.
> Mpaino sto .net me true dynamic ppp apo thn compulink alla den mporo da do
> kanena komvo me to onoma tou, para mono me thn ip adress tou.
> Mou eixe ksanasymbei prin polh kairo me non true ppp kai to mono pou ekana eitan
> "route add default 193.92.44.70" (eimouna sthn eexi tote).
> Tora omos den douleyei.
>
> Exo kernel 2.0.29.
> Tha eithela thn bohthia sas!!
>
> thanx
>
> chrisnik@

de ftaei to route (an ta ip einai swsta)

ayto poy ftaei einai to /etc/resolv.conf

8a prepei na periexei:

domain compulink.gr
nameserver 193.92.197.105
nameserver 193.92.197.109
nameserver 194.219.135.26

kai meta den 8a prepei na exeis problhmata....

to linux kalo einai alla den einai kai windows 95 egatastash kai ante ola einai ok.

xreiazetai ligo diabasma kai administration dystyxws alla kai eytyxws.

Vaios

 Vaios Papaioannou
 Department of Computation           (Office: MSS/M13)

 E-mail: 	vaiosp at acm.org , vp at sna.co.umist.ac.uk
 WWW:		http://www.co.umist.ac.uk/~vp
 Tel.:          +44(0)161 - 200 3388 (Internal: 3388)
Whoever seeks, he finds...
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help